kyriaki apergi

Ονομάζομαι Απέργη Κυριακή και είμαι πτυχιούχος διαιτολόγος διατροφολόγος. Από μικρή ασχολούμαι με το θέμα “τροφή”. Μέσα από τις σπουδές μου έμαθα ότι το «βάρος» και η σωματική και ψυχική υγεία εξαρτάται «ευτυχώς» από πολλούς επιπρόσθετους παράγοντες πέρα από το να ακολουθείς «κατά γράμμα» ένα «πρόγραμμα» με τις «θερμίδες» που πρέπει να πάρεις. Επίσης, το πόσο και το τι τελικά θα επιλέξεις να προσφέρεις στον οργανισμό σου για τροφή, αλλά και το πόσο «όμορφα» ή «άσχημα» νιώθεις για το σώμα σου εξαρτάται κυρίως από εσένα, αλλά όχι μόνο!

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος με ειδίκευση στις Διατροφικές Διαταραχές, στον Διαβήτη & την Παχυσαρκία, B.Sc.

  • Αγαπώ το φαγητό και κυρίως το “καλό” φαγητό και έχω ορκιστεί στον εαυτό μου να μάθω τους ανθρώπους να τρέφονται σωστά, να αγαπούν, να απολαμβάνουν και να σέβονται την τροφή, βρίσκοντας την δική τους διατροφική ισορροπία .
  • Αν επιλέξεις να δουλέψεις μαζί μου θα δεις ότι, εκτός σοβαρών παθολογικών περιπτώσεων, δεν υπάρχουν «απαγορευμένες» ή «παχυντικές» τροφές και «μαγικοί» συνδυασμοί. Τις περισσότερες φορές θα πρέπει να τρώμε για την θρέψη, αλλά και κάποιες φορές χρειάζεται να αφήνουμε τον εαυτό μας να φάει για «τέρψη», χωρίς ενοχές ή «τιμωρία» για αυτό.
  • Ευτυχώς το ανθρώπινο σώμα δεν είναι μια τέλεια μηχανή εσωτερικής καύσης και τα «μάτια» της ζυγαριάς δεν είναι αντικειμενικό κριτήριο ομορφιάς ή/και προσωπικής αξίας. 
  • Μαζί θα βρούμε ποιος είναι ο ιδανικός στόχος για εσένα, πως θα τον πετύχεις, σε πόσο χρόνο, μαθαίνοντας παράλληλα να τρως ο,τι θες, να είσαι χαρούμενος και λειτουργικός με 4 Π και 1 Α: ποικιλία, πρόγραμμα, ποσότητα, ποιότητα και αυτοσεβασμό!

Πιστεύω ακράδαντα ότι η αληθινή τροφή είναι φάρμακο (και φαρμάκι) και ότι όταν κάποιος φτιάξει την σχέση του με την τροφή το βάρος ισορροπεί μαγικά. Έχοντας περάσει από πολλές διαφορετικές καταστάσεις βάρους και έχοντας εφαρμόσει όλες τις γνώστες και μη «δίαιτες» στον ίδιο μου τον εαυτό, καταλήγω στο γεγονός: ο άνθρωπος είναι ένα κοινωνικό ον με συναισθήματα και για αυτό τρώει για βιολογικούς, κοινωνικούς και συναισθηματικούς λόγους. Αυτό που τελικά έχει σημασία είναι αυτό που τρως, να «μην σε τρώει», αλλά να ταιριάζει στον ιατρικό σου προφίλ, στον τρόπο ζωής, στις γεύσεις και στην τρέχουσα ψυχολογική σου κατάσταση.

  • H διατροφική θεραπεία, όπως και κάθε θεραπεία, είτε για κλινικές παθήσεις ή για λίγα ή πολλά παραπάνω κιλά, έχει μόνιμο αποτέλεσμα μόνο όταν αυτός που την εφαρμόζει αγαπά και πιστεύει σε αυτό που κάνει και τρώει, κάνοντας και τρώγοντας αυτό που αγαπά και πιστεύει.
  • Η σωστή πληροφόρηση και εκπαίδευση μπορεί να συνεισφέρει σε αυτό, αν δοθεί με τον κατάλληλο τρόπο, στον κατάλληλο χρόνο, ώστε να κατακτίσεις την αυτοπεποίθηση που χρειάζεσαι, ξέροντας ότι κάνεις κάτι καλό για το σώμα σου, βλέποντας την πρόοδο με τα δικά σου «μάτια» και διεκδικώντας  την καλύτερη δυνατή φροντίδα του εαυτού σου, για την καλύτερη δυνατή υγεία και εμφάνιση!

Πάρε την απόφαση να μάθεις να ακούς και να σέβεσαι το σώμα σου και αυτό μέρα με την μέρα θα «ανθίζει» !

  • Ξεκίνα να το φροντίζεις σωστά, να το θρέφεις σωστά, να το ξεκουράζεις επαρκώς και να το γυμνάζεις διασκεδαστικά και δημιουργικά, όχι απλά για να «κάψεις». Σταμάτα να μετράς τις μπουκιές και τις γουλιές σου και διοχέτευσε την επιπλέον ενέργεια, που είναι αποθηκευμένη στο σώμα σου, στο πρόβλημα υγείας σου ή στην διαρκή αγωνία σου για το φαγητό, αλλού!

Η ζωή είναι ένα δώρο και η τροφή είναι το πιο σημαντικό εργαλείο της. Για να ξεκινήσεις να το χρησιμοποιείς σωστά αναζήτησε την βοήθεια που σου αξίζει για να φτάσεις στον πραγματικό στόχο σου, να μάθεις να ακούς τις αληθινές ανάγκες σου και να τις ικανοποιείς σωστά!

Ζήσε το τώρα σαν ήδη να έχεις/ είσαι αυτό που επιθυμείς!

 

Απέργη Κυριακή 

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος B.Sc 

 

Η φιλοσοφία του Food Therapy:

5

Οι «δίαιτες» παχαίνουν!

5

Το φαγητό είναι «φάρμακο» και η υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή είναι νόστιμη, εύκολη και προ πάντων απολαυστική!

5

Το πρόγραμμα διατροφής είναι απόλυτα εξατομικευμένο και αποτέλεσμα των βιολογικών αναγκών, του τρόπου ζωής και του στόχου του εκάστοτε διαιτώμενου.

5

Η διατροφική εκπαίδευση ξεκινά από την πρώτη κιόλας πρώτη συνεδρία.

5

Δεν υπάρχει σωστό ή λάθος, ούτε αναμένουμε την «απόλυτη» τήρηση μιας δίαιτας, αλλά την σταδιακή και μόνιμη αλλαγή των δυσλειτουργικών συνηθειών και την μακροπρόθεσμη αναβάθμιση της ποιότητας ζωής.

5

Δεν υπάρχει τρόφιμο που να παχαίνει ή να απαγορεύεται (εκτός συγκεκριμένων προβλημάτων υγείας). Κλειδί είναι η ποσότητα, ο συνδυασμός και η συχνότητα.

5

Οι ενοχές και οι τύψεις σαμποτάρουν την προσπάθεια.

5

Ο ρόλος του διαιτολόγου είναι υποστηρικτικός και καθοδηγητικός στον να βοηθήσει τον διαιτώμενο να βρει τον ιδανικό δικό του τρόπο για να πετύχει τον σωστό στόχο του και να βελτιώσει την σχέση του με την τροφή.

5

Οι συνεδρίες επαναλαμβάνονται ανά 2 εβδομάδες, εκτός ειδικών περιπτώσεων.

5

Η υποστήριξη είναι συνεχής μεταξύ των συνεδριών.

5

Μετά το τέλος του προγράμματος της δίαιτας παρέχεται δωρεάν υποστήριξη ανά εξάμηνο.